Veelgestelde vragen

Levering

Betaling

  • Kan ik ook achteraf betalen?

    Het is niet mogelijk om voor een product te betalen bij aflevering. Het is wel mogelijk om via overschrijving te betalen. Zodra wij de betaling goed ontvangen hebben, verzenden wij jouw pakket. Gelieve er rekening mee te houden dat dit enkele werkdagen in beslag kan nemen.

  • Wat zijn de betaalwijzen die ik kan gebruiken?

    Je kan betalen via overschrijving, Maestro, Visa, Mastercard of PayPal. (check dit ook even op de website want die staan al ingevuld wanneer je wilt afrekenen)

Andere

  • Bepaalde producten vind ik wel in de Ba(a)rs, maar niet op de webshop. Hoe komt dat?

    Omdat voor sommige producten een verdere uitleg of installatie vereist is en om een goede service naar onze klanten te garanderen, is het niet mogelijk om bepaalde producten online te bestellen.

  • Wat betekent biologisch?

    Bij het produceren van biologische producten wordt er rekening gehouden met milieueffecten en dierenwelzijn. Het gebruik van kunstmest en van genetisch gemodificeerde middelen is ten strengste verboden. Ecologische balans staat centraal bij biologische producten.

  • Kan ik online gekoelde producten kopen?

    Het is niet mogelijk om gekoelde producten online te kopen. De reden hiervoor is dat we de versheid van de producten 100% willen garanderen. Bij de Smaakba(a)r vind je een groot assortiment terug van verse en gekoelde producten.

Retour

Afhalen

Bestelling

  • Hoe pas ik een bestelling aan?

    Dit kan je doen door in te loggen en naar ‘Mijn bestellingen’ te gaan. Hier kan je de stappen verder volgen en je bestelling te wijzigen of annuleren.

  • Wat als een product niet in voorraad is?

    Wanneer een product niet in voorraad is, wordt dit aangeduid in de webshop. Indien dit niet het geval is en er toch een probleem zou zijn met de voorraad, contacteren wij jou.